måndag 12 september 2011

Äntligen!

Äntligen har jag en ny mobil med en kamera som fungerar så nu känner jag att inspirationen för bloggandet börjar komma tillbaka igen :)

Herregud, va tiden går fort! Nea fyllde 2 år i sommar och lille V är snart tre månader. Livet här hemma flyter på bra och jag njuter varje dag av få att vara hemma med mina barn :)

Nea sitter helt uppslukad av disney kanalen :)


Victor passar på att sträcka ut sig lite på golvet medan storasyster sover :)

Igår kväll tog Nea och jag en tur i skogen för att leta lite svamp, medan mormor tog en promenad med Victor. Till min stora förvåning hittade vi faktiskt både gula kantareller och trattisar! Så i kväll blir det nog en svampsmörgås :)




2 kommentarer:

  1. Ja det var på tiden :) Vad stor lillkillen blivit. Redan 3 månader. Shit. Måste vara länge sedan vi sågs!

    SvaraRadera
  2. Den 24 är han 3 månader så det är ju ett litet tag till... Men visst går det fort! Alldeles för fort! Vi får se till att boka i en träff snart. Vi ses ju i alla fall på Jacobs födelsedag :) Kram Kram!

    SvaraRadera