onsdag 14 september 2011

Fullspäckad dag och ett kärt återseende :)

I morse åkte Nea en sväng till mormor och Victor och jag fick besök av en barndomskompis till mig som jag inte har träffat på många år och hennes söta lilla dotter på fyra månader. Så roligt att ses igen efter så lång tid :)

På efter middagen åkte jag med barnen till barntimman. Victor sov i sin vagn under hela tiden vi var där, så Nea och jag fick en mysig stund för oss själva med en massa pyssel, lek, dans och sång.

Dagen avslutades med lite muffinsbak och bad :)





2 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack för en jättetrevlig fikastund igår! Såå kul att ses efter så lång tid! Vi ses snart igen hoppas jag!!

    Kram på er
    Sophie

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma! Jätte roligt! Det hoppas jag me! :) Kram
    Emma

    SvaraRadera